Subject: FW: Põllukivi kinnistu ja lähiala detailplaneeringu täpsustamiseks antud seisukohad
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Nov 2024 15:36:13 +0200

Palun reg

From: Kadri Randoja <[email-masked]>
Sent: Tuesday, November 26, 2024 3:34 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: Aili Tammaru <[email-masked]>
Subject: Põllukivi kinnistu ja lähiala detailplaneeringu täpsustamiseks
antud seisukohad

Tere

Seoses Põllukivi kinnistu ja lähiala detailplaneeringu täpsustamise kohta
antud seisukohtadega Transpordiaemti poolt (07.11.2024 nr
7.2-2/24/14190-4) ning planeeringu materjalide täiendamisega:

1.	Edastan manusena „Kurna küla, Rae vald, Harju maakond Põllukivi
detailplaneering liiklusuuring“ (Reaalprojekti OÜ töö nr P19024), mis on
aluseks kohalike teede Põllukivi ja Rukki tee ringristmiku kavandamisel
(sh ringristmiku läbilaskevõime arvutused) materjalid.

Täpsustan juurde, et tulenevalt detailplaneeringu alale ulatuvast I
kaitsekategooria liigi suur-konnakotka toitumisalast on planeeringu
hoonestatav ala väiksem ning varasemast ligikaudu 400 parkimiskohta vähem.

2.	Palun p 5.2 nimetatud koostamisel oleva „Riigitee nr 2 Tallinn -
Tartu - Võru - Luhamaa km 7,3 – 20,0 Peetri – Vaida lõigu põhiprojekt“
projekti dwg, et selle lahendus detailplaneeringu lahendusega siduda.

Lisan Põllukivi kinnistu ja lähiala detailplaneeringu tööversioonis
materjalide lingi, kus tulenevalt seisukohtadest materjali juba ka
täiendatud
<https://raevald-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/kadri_randoja_rae_ee/Ei8
5NxOQXdZLnOiguv4cY18BytbRBji-6ScoB5cOnuD3nA?e=LEKkrG>  Põllukivi

Samuti on võimalik kooskõlastamiseks saadetud versiooniga ning
lisamaterjalidega tutvuda
<https://map.rae.ee/dp/DP1025/kooskolastamiseks_voi_arvamuse_avaldamiseks/
> map.rae.ee - /dp/DP1025/kooskolastamiseks_voi_arvamuse_avaldamiseks/

Lugupidamisega

Kadri Randoja
arhitekt

Rae Vallavalitsus

Telefon: 5981 3141

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Veeb:  <http://www.rae.ee/> www.rae.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.